May 4, 2024 - Saturday
News Details :: سومين دوره آزمون طراحي شبكه هاو پستهاي توزيع برگزارشد

سومين دوره آزمون طراحي شبكه هاو پستهاي توزيع برگزارشد
 
سومين دوره آزمون طراحي شبكه هاو پستهاي توزيع برگزارشد
مدير امور مهندسي ونظارت از برگزاري آزمون طراحي شبكه هاي و پستهاي توزيع خبر داد و افزود: اين آزمون با حضور 30نفر از پرسنل شركت مشاوربرگزارشده است .
 

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد، مهندس آرش نواب ، مدير دفتر مهندسي ونظارت  در گفتگو با خبرنگار اين دفتر با قدرداني از حضور مديرعامل شركت در محل برگزاري سومين دوره آزمون هاي طراحي گفت: اين آزمون با هدف سنجش افزايش معلومات ، گسترش فرهنگ مطالعه و درجه بندي پرسنل مشاور برگزارشده است.

  وي افزود: توجه به شبکه های توزیع برق و تزریق روح مهندسی به فعالیتهای آن در دهه گذشته شتاب فراوانی گرفته است و انتظار مي رود شركت توزيع نيروي برق استان همگام با اين تغييرات در مسير رشد گام بردارد.

 وي تصريح كرد: امروزه تهیه طرحها و نقشه های مهندسی در این شاخه از صنعت برق نیز جایگاه خود را می طلبد که آن را میتوان دگرگونی و شکوفائی در شبکه های توزیع برق ایران ناميد.

 مدير دفتر مهندسي ونظارت  طراحي درست با رعايت اصول كامل مهندسي را مهم خواند وافزود:طراحي  بدون عيب نقص  شبكه ها،  افزایش قابلیت های بهره برداری از شبكه  و ارتقاء سیستم شبکه توزیع برق را درپي خواهد داشت.

 وي همچنين عنوان كرد:میل به کاهش تلفات انرژی الکتریکی , گرایش به صرفه جویی اقتصادی , ایمنی کار و حفاظت شبکه , ضرورت افزایش پایداری شبکه برق،  كار گروه طراح و مشاوره را حساس تر كرده است.

مهندس نواب خاطرنشان كرد: رعایت حداکثر صرفه جویی اقتصادی، رعایت استانداردها، رعایت انطباق پذیری با تحولات بروز صنعت برق  در دستور كار طراحان قرار گرفته و ملزم به رعایت آنها باشند.
 

# of visit: 4544
Post a comment