یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403
نصر نیروی یزد - مشروح خبر :: سومين دوره آزمون طراحي شبكه هاو پستهاي توزيع برگزارشد

 

 

سومين دوره آزمون طراحي شبكه هاو پستهاي توزيع برگزارشد
سومين دوره آزمون طراحي شبكه هاو پستهاي توزيع برگزارشد

 


تاریخ ثبت: 1391/06/28

 

مدير امور مهندسي ونظارت از برگزاري آزمون طراحي شبكه هاي و پستهاي توزيع خبر داد و افزود: اين آزمون با حضور 30نفر از پرسنل شركت مشاوربرگزارشده است .  

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد، مهندس آرش نواب ، مدير دفتر مهندسي ونظارت  در گفتگو با خبرنگار اين دفتر با قدرداني از حضور مديرعامل شركت در محل برگزاري سومين دوره آزمون هاي طراحي گفت: اين آزمون با هدف سنجش افزايش معلومات ، گسترش فرهنگ مطالعه و درجه بندي پرسنل مشاور برگزارشده است.

  وي افزود: توجه به شبکه های توزیع برق و تزریق روح مهندسی به فعالیتهای آن در دهه گذشته شتاب فراوانی گرفته است و انتظار مي رود شركت توزيع نيروي برق استان همگام با اين تغييرات در مسير رشد گام بردارد.

 وي تصريح كرد: امروزه تهیه طرحها و نقشه های مهندسی در این شاخه از صنعت برق نیز جایگاه خود را می طلبد که آن را میتوان دگرگونی و شکوفائی در شبکه های توزیع برق ایران ناميد.

 مدير دفتر مهندسي ونظارت  طراحي درست با رعايت اصول كامل مهندسي را مهم خواند وافزود:طراحي  بدون عيب نقص  شبكه ها،  افزایش قابلیت های بهره برداری از شبكه  و ارتقاء سیستم شبکه توزیع برق را درپي خواهد داشت.

 وي همچنين عنوان كرد:میل به کاهش تلفات انرژی الکتریکی , گرایش به صرفه جویی اقتصادی , ایمنی کار و حفاظت شبکه , ضرورت افزایش پایداری شبکه برق،  كار گروه طراح و مشاوره را حساس تر كرده است.

مهندس نواب خاطرنشان كرد: رعایت حداکثر صرفه جویی اقتصادی، رعایت استانداردها، رعایت انطباق پذیری با تحولات بروز صنعت برق  در دستور كار طراحان قرار گرفته و ملزم به رعایت آنها باشند.
 

 

 


منبع خبر:           تعداد مطالعه: 4546


 

دیدگاه کاربران